Top

3 składowe sukcesu według mnie

3 składowe sukcesu według mnie

Krótko i na temat !

1. Trening, to dopiero pierwszy etap – początek. Jest to jedynie 30% Twojej pracy.
2. Odżywianie! To aż 60% Twoich efektów.
3. Regeneracja! Tylko 10%, ale jak istotne dla Twojego ciała męczonego przez cały tydzień.

Brak chociażby jednego punktu doprowadzi Cie do frustracji braku efektów, przetrenowania, znużenia i kontuzji. Nie ważne czy jesteś sportowcem szykującym się do zawodów, czy osobą która np. chce zrzucić kilka kilogramów. Tok postępowania jest taki sam! Tylko procętowość jednostek się zmienia
Bez ciężkiej pracy, determinacji, potu i łez nie ma wyników!
Bez prawidłowego jedzenia i snu nasz organizm nigdy nie będzie pracował na 100% swoich możliwości! Dbaj o siebie kompleksowo

Pamiętah, że różnica pomiędzy nie chce mi się, a nie mam siły jest ogromna!

Każdy z nas ma dni, w których odpuszcza trening, dlaczego?
Są dwie opcje:

1. Jesteśmy znużeni, znudzeni, nie chce nam się wychodzić z domu.
2. Jesteśmy zmęczeni, chorzy, nie mamy siły.

To dwa różne stany! Przy pierwszym należy spakować torbę i wyjść z domu! Dobre przysłowie mówi „If You don’t want to, You need it the most”! Choć początkowo nasze zaangażowanie będzie słabe, to po treningu będziecie czuli się milion razy lepiej  🙂
Gdy zdecydujemy się zrobić trening przy drugiej opcji najprawdopodobniej albo go nie skończymy albo nie będziemy z niego zadowoleni. Powód? Osłabiony organizm nie będzie działał jak należy. Uważam, że w taki dzień należy odpocząć i zebrać siły na jutro. Nie ważne w jaki dzień będzie Wasz rest! Zaplanowaliście go na niedziele, ale jeśli Wasz organizm krzyczy już w piątek, że potrzebuje odpoczynku, to dajcie mu go 🙂 Niedziela też jest dniem treningowym  🙂

Ważne jest aby słuchać swojego ciała mądrze i nauczcie się rozróżniać lenistwo od przetrenowania!

Share

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.