Top

Aktywność fizyczna jak zacząć?

Aktywność fizyczna jak zacząć?

Jeżeli jesteś osobą początkującą możesz zacząć od spacerów, basenu, jazdy na rowerze. Należy zmusić swoje ciało do wysiłku, na początku będzie się buntować, ale z czasem okaże Ci wdzięczność.
Może tym fragmentem narażę się kilku osobom, ale tak modne ostatnio ćwiczenia z płytą lub z internetu nie są dla osób początkujących! Najpierw musisz nauczyć się jak poprawnie wykonywać ćwiczenia i mieć świadomość swojego ciała. Najlepiej spotkać się z trenerem personalnym, który wyjaśni podstawowe kwestie, albo udać się na zajęcia fitness, gdzie instruktor również powinien nauczyć podstawowych ćwiczeń. Błagam, nie róbcie sobie krzywdy w domu przed komputerem bo może wyjść z tego więcej szkody niż pożytku. Of course, dla osób, które ogarniają przysiady, planki itp droga wolna!  Choć bardziej polecam trening siłowy i interwały.
Pamiętaj, że początki nigdy nie są łatwe więc jeśli chcesz zmian nastaw się na walkę, ponieważ w życiu nie ma nic za darmo!

 

Większość moich klientów trenuje i stara się dobrze jeść przede wszystkim ze względu na poprawę sylwetki. Owszem jest to istotna sprawa, ponieważ rzutuje ona na coś co jest moim zdaniem najważniejsze, a mianowicie zdrowie!

5 sposobów na utrzymanie ciała w dobrej kondycji:

Aktywność fizyczna jest niezbędna w jego podtrzymaniu, ale też może być destrukcyjna. Jeśli podczas ćwiczeń bolą Cię plecy, kolana, barki, nadgarstki to znaczy, że coś jest nie tak. Nie bagatelizuj małych problemów, one lubią się pogłębiać i nawarstwiać. Wszystko z głową!
Dobrze zbilansowana i pełnowartościowa dieta to podstawa zdrowej i wysportowanej sylwetki.
Redukcja stresu do minimum. Wiem, że to nie łatwe w dzisiejszych czasach, ale nie warto przejmować się rzeczami, na które i tak nie mamy wpływu. Czasem dobrze wrzucić na luz, a nasze nadnercza na pewno nam za to podziękują.
Sen – nie ma lepszej formy regeneracji. Przemęczony organizmy nigdy nie będzie działał na 100%, a z czasem zacznie się sypać. Nie doprowadzaj siebie do skrajnego wyczerpania. Ładuj baterie w nocy.
Odnowa biologiczna taka jak np. masaż, sauna, krioterapia dla osób trenujących jest niezbędna!

Pamiętaj!
W zdrowym ciele zdrowy duch!

Share

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.