Top

Czy można intensywnie trenować na czczo?

Czy można intensywnie trenować na czczo?

Wszystko zależy od rodzaju treningu, Twojego celu i Twoich rezerw glikogenu!

TAK
1. Jeśli Twoim celem jest wykonywanie niskointensywnych wysiłków tlenowych dla spalania tkanki tłuszczowej.

2. Jeśli wykonujesz wysiłek sprinterski lub mieszany wobec kompensacji lub superkompensacji glikogenu w ramach Carb Back Loading, RE- FEED, Carb Up.

3. Jeśli zabezpieczysz się przed odwodnieniem i wzrastającą aktywacją układu przywspółczulnego.

NIE
1. Jeśli Twoim celem jest wykonanie intensywnych wysiłków tlenowych dla wzmacniania wydolności sercowo-oddechowej lub wysiłków sprinterskich i mieszanych na niskiej rezerwie glikogenu.

2. Możesz, ale nie musisz, gdy wykonujesz niskointensywne wysiłki tlenowe. Zjedzenie tłuszczów MCT, jak kuloodporna kawa nie tylko nie zaszkodzi, ale może również wspomóc procesy spalania tkanki tłuszczowej.

3. Kiedy masz podwyższony kortyzol. Brak śniadania + kolejny stres jakim jest trening na pewno nie będzie wpływał na jego obniżenie.

Trenuj mądrze

U mnie dziś  interwał biegowt
2 km rozgrzewki
1 min bieg 15km/h
1 min bieg 8km/h
5 serii
1 km cool down luźny trucht

Share

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.