Top

Czy wiesz, że?

Czy wiesz, że?

Czy wiesz, że?
Nawet 15min aktywności dziennie jest lepsze niż 1h w tygodniu!
Jeżeli masz problemy z:
•bólami pleców, kolan lub inne
•mobilnością w stawach
•prawidłową długością mięśni
•podstawowymi wzorcami ruchowymi
Nie ważne czy robisz mobility, stretching czy jogę. Dla poprawy funkcjonowania ciała lepszym wyborem będą codziennie krótkie sesje niż raz w tygodniu 2h.
Możesz wykonywać daną sekwencję ćwiczeń rano dla rozruszania ciała, przed treningiem jako rozgrzewkę lub kiedykolwiek znajdziesz czas w ciągu dnia. Masz możliwość pracować nad swoimi słabościami bez wychodzenia z domu i specjalistycznego sprzętu.
Proponuję wykonywać dany zestaw około 6 tygodni. Ciało szybko przyzwyczaja się do ruchów, nie lubi monotonii i po takim okresie wypadałoby zmienić bodziec na inny. Dobrze Wam to wszystko wytłumaczy odpowiedni trener personalny. Kraków jest pełen trenerów personalnych.
Na youtubie znajdziecie miliony filmików, ja polecam na początek taki:

Share

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.