Top

Ruszcie tyłki

Ruszcie tyłki

Dziś rano wychodząc z domu minęłam kobietę w moim wieku, tak jak ja mieszka na 1 piętrze. Po zamknięciu drzwi skierowała się do windy, gdzie do pokonania miała 40 schodów, ale w szpilkach to przecież wyzwanie. Naczekała się, ale gdy znów spotkałyśmy się na -1 wsiadła w samochód i udała się do pracy. 

Po każualowym stroju stwierdzam, że pracuje w biurze, lub jakiejś firmie w której zapewne przez 8h siedzi na krześle. 
Po zakończonych obowiązkach znów wsiadła do auta i wróciła do domu. Ponownie skorzystała z windy zmęczona po ciężkim dniu w robocie. 

Zakładając, że po zjedzonym posiłku usiadła na kanapie i oglądała TV, później wzięła prysznic i poszła spać, jej ruch wciągu dnia był znikomy. 

To jedynie przykład! Ale niestety jest grono ludzi, które w ten sposób funkcjonuje. Treningi to jedynie dodatek, zacznij od podstawowego ruchu w ciągu dnia! 

pojedź do pracy rowerem, a nie samochodem 
korzystaj ze schodów, a nie windy 
na małe zakupy idź, a nie jedź autem do żabki dwa bloki dalej 
sprzątaj mieszkanie, nie zatrudniaj pomocy 
gotuj, nie jedz na mieście 
w weekend spędzaj czas na powietrzu, spaceruj, a nie na kanapie grając w gierki 
zaproponuj znajomym aktywne spotkanie np. Escape room, a nie zawsze w knajpie na piwku 

Szukaj ruchu, nie ułatwiaj sobie życia. 
Łatwiej nie oznacza lepiej!

Share

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.