Top

Zostaw maszyny w spokoju! Przerzuć się na wolne ciężary!

Zostaw maszyny w spokoju! Przerzuć się na wolne ciężary!

Dlaczego?
 zmuszają do pracy mięśnie stabilizujące
co przekłada się na zmniejszenie urazów
 odzwierciedlają codzienne wzorce ruchowe
angażują więcej mięśni
zwiększają czucie mięśniowe
angażuje do pracy cały core
nie ograniczają ruchów, co pozwala modyfikować ćwiczenia
rozwijają nie tylko siłę i masę mięśniową, ale również koordynację i równowagę
według badań wywołują lepszą odpowiedź hormonalną
są tańsze
zajmują znacznie mniej miejsca

Jedyna uwaga!
Stan zdrowia plus idealna technika

Odwiedzając krakowskie siłownie zaobserwowałam, że średnio 3 na 10 Pań okupuje sprzęt siłowy, a reszta tkwi na maszynach do aerobów.

Po raz enty apeluje o zmianę na lepsze!

Jeśli chcesz zrzucić kilka procent tkanki tłuszczowej, a tym samym kilka kg zainwestuj w wolne ciężary!
Jeżeli zależy Ci na masie mięśniowej trening z obciążeniem jest kluczem do sukcesu!
Żeby zmienić proporcje ciała i je ujędrnić zainwestuj w trening siłowy!
Przestań się obawiać, że zaczniesz wyglądać jak facet, nasza genetyka tak nie działa.
Kiedy zależy Ci na poprawie siły i dynamiki postaw na sztangę! Moją najlepszą przyjaciółkę!
W przypadku tzw. płaskodupia same przysiady z ciężarem własnego ciała nie wystarczą. Zainwestuj w martwe ciągi, wykroki z hantlami, wznosy bioder ze sztangą itp.
Trening siłowy przyniesie Ci więcej korzyści, a aeroby niech będą dopełnieniem Twojej pracy, a nie jej podstawą!

Ze sztangą mi do twarzy

 

Share

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.